Wåow.

Jag känner mig som Blondinbella idag, jag har nämligen massor på schemat.

[ ] Skriva starta eget

[ ] Printa och skicka starta eget (var i don`t no)

[ ] Gå på stan å köpa rakblad, magmedicin å andra resgrejor.

[ ] Träna (å sola)

[ ] Tvätta massor med kläder

[ ] Se HSM 3 på bio med Johanna

[ ] Bastukväll

Nu sitter jag och bloggar istället för att skriva en marknadsplan. Men jag tror faktiskt att jag kommer att få iväg skickat uppgiften idag. Sen kommer jag att gå på stan och shoppa, missa träningen alternativt gå dit och bara sola. Jag kommer inte att komma ihåg att köpa tvättmedel, och om jag kommer ihåg så lägger jag antagligen på en tvättmaskin före jag går på bio. Den märker jag kanske när jag kommer hem mitt i natten i mindre bra skick, å så tänker jag, "Ääh va fan int ha de mögla nå förr".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0