Telefonboken.

Har du kysst nummer sju?
[Anders Datakillen] Nej, de har nog aldrig blivit av.
Har du träffat nummer nio i veckan?
[Anderssen] Nej, kanske för en månad sedan.
Älskar du nummer tio?
[Anita] Nej, men min morbror älskar antagligen henne.
Är nummer elva en sötnos?
[Anna Hjerpe] Jaaa, min söta vän!
Är nummer femton en bästis?
[Anna.V] Nej. Jag är inte helt säker på vem de e.
Har nummer sexton gått i samma klass som du?
[Anne Härvlax] Nej men hon e tillsammans med min barndomsvän.
Brukar du hänga med nummer nitton?
[Annika Rintala] Ja ibland, oftast på jobbet. Idag drack vi smoothie ilag.
Är nummer tjugo bra?
[Annika Sports Massör] Ja hon e bra när man har sjuka muskler.
Gillar du nummer tjugosex?
[Baku] Absolut, han är en pärla.
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
[Bembe] Nej, men han gillar en punkartjej i åttan.
Hur känner du nummer trettioåtta?
[Bo] Han är min f.d. chef.
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
[Brun] Nej. Jag har aldrig sett honom.
Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
[Dava] Sedan första klass.
Tycker du att femtiofyra är söt?
[Dreyas Syster] Ja, hon e underbar.
Är femtiosex en gottegris?
[Emmi] Nej de vet ja inte.
Vad tycker du om personen som är längst ner på din lista?
[Wasa teater] I Löööv Wasateater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0