Officiellt naken.

Jag har alltid undrat varför folk (me included), solar solarie med underbyxorna på. Eller egentligen har jag inga belägg för att folk gör det. Men tror mig ha rätt i mitt antagande. Därför bestämde jag mig idag för att skippa trosorna. Ja mena, man är ju ensam i ett UV-rör, so what`s the diffrence?

Men NU!. Nu vet jag varför man behåller de små "liven" på, även om de orsakar vita partier. De e ju den där jäkla fläkten. Den som blåser dig i nacken. och, ja just de, mellan benen! Hellere lite vitt på baken än en förödande blåskatarr!

That`s the way the cookie crumbles

.
Skrattkatterna solar också nakna, men utan fläkt, annars lägger sig pälsen fel.

Kommentarer
Postat av: Martina

Just det, varför har man trosor på i solariet? ;) Bra fråga du ställer där. Hur mår Ela annars då? KRAMAR från Ekenäs

2008-10-16 @ 23:21:01
URL: http://www.tinasbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0