Jag vill NU!

När jag va liten så ville jag aldrig göra läxorna. Jag kände nämligen redan i ung ålder att de där med läxor was not my thing. Äta godis å se på TV har däremot alltid vari soo my thing. Så alltid när jag inte ville göra läxorna utan se på Skilda världar kontrade mamma med "Sen när läxorna är gjorda får du se på TV!. Gaaah jag blev så jävla förbannad varenda gång. Skrek ngt fult å låste in mig på rummet. Där satt jag i all min ensamhet och tyckte synd om mig själv. Utan godis och TV. Å varje gång tänkte jag samma sak.


Fan vilket skämt! Nu sitter jag här tio år senare å säger till mig själv med skarp röst. "Pamela, gör färdigt resultatredovisningen så får du se på Highschool musical 2".

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Ela. Hur har du det? Du har så kul blogg :) Jag snodde din telefonboks-grej :) Den var kul. Vi kommer ti Vasa i helgen! Jag har tänkt hälsa på Sanna, kanske vi ses där? :) Kram/Martina

2008-10-27 @ 23:27:14
URL: http://www.tinasbo.blogspot.com
Postat av: Johi

Hahaha... Din blogg är så himla rolig! Du får aldrig sluta skriva! Snodde åxå din telefonlista :) TACK.

Laga läxona ny så få dy si på teve saan!

kram

2008-10-29 @ 15:35:14
URL: http://bloggen.fi/annahoj
Postat av: Päm

Tack tjejer!

2008-10-29 @ 23:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0