Ibland händer det.

Igår kväll ordnades en liten spontanfest hos mig. Vi satt i salongen och sippade lite vin och medelåldern på deltagarna låg väl runt 25. Okej, jag fick just en släng av nörd och räknade ut den riktigta medleåldern. 26. Dock är jag lite osäker på en av gästernas ålder. Men ni fattar, ditåt. Vi hade trevligt. Eller nej, de låter lamt. Fast de gick nog inte så vilt till, men de va ändå snäppet bättre än trevligt. Iaf.

Plötsligt står delar ur Sturmis i mitt kök. Å min favorit (t.h.) basisten Henrik.
I tells u, I was starstruck!
 

Böjjis bröt arm mot en klen kopia av Cisco Adler, som förövrigt är min granne.
Hellurej!


Hur var er lördagkväll?




Kommentarer
Postat av: Susanna

Okej. Du hade julkkisar på besök. Men jag fick hångla! Score åt mig! Hello loser åt dig! :D

2008-10-28 @ 07:28:40
URL: http://susannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0