Vinden vänder kvickt.

Jag cyklade till skolan idag (~10km dit å tillbaka), för att lämna in ett papper och printa ut mitt slutarbete. Enligt planeringen skulle jag läsa igenom arbetet idag och skriva slutdiskussionen före kvällens idol, som förövrigt ska avnjutas med glögg och pepparkakor. På hemvägen i regnet och uppförsbackarna med ett bakhjul som knappt drog runt för att de var fullproppat med wcpapper, kände jag mig så jävla tacksam.

Jag var tacksam över att slutarbetet snart är färdigt. Att jag har fått vara på en underbar semester med min familj som betyder allt för mig. Att min mage äntligen gett upp och låter mig cykla i regnet. Att jag inte röker mera. Å så blev jag sådär sentimental när jag tänkte på hur mycket fint mitt liv är. Jag gick in i lägenheten med ett leende på läpparna och njöt av att komma hem.

Ända tills jag skulle ta fram mitt utprintade arbete och sätta igång. Jag har glömt arbetet i skolan!! Jag har cyklat 1000000 km för att få utprintat 30 sidor som skall läsas idag å så glömmer jag dem.

Helvete helvete bjällerhoooro!!!

Det spelar ingen roll hur fint mitt liv är, hur bra min mage mår eller att jag just varit på semester. I don`t give a shit.

JAG GLÖMDE ARBETET!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Luuugn Ela, luuugn :) Det blir nog bra! Var resan fin? Kramar från Eeknees.

2008-11-14 @ 17:48:18
URL: http://www.tinasbo.blogspot.com
Postat av: Ela

Jo den va jätteskön. Vi hade int så mycke sol men massor med avkoppling. De känns verkligen att man fått vila ut lite. Har ni de bra i Eeknees? Jag hörde av Sanna om ert bröllop, de låter helt huippu. Gud va spännande!! Kram.

2008-11-15 @ 00:23:16
Postat av: Anna

Välkommen till verkligheten. Det är som vanligt, de där riktigt ljusa stunderna räcker inte så länge.

2008-11-16 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0