Jaha..

då satt man här då. Steg upp 8 och gjorde mig i ordning för skolan. Messande Vickan om skjuts. Fick inge tillbaka. Tyckte de va lite konstigt men tänkte inte mer på de. Gick iväg mot stan, ringde Linda å kolla om jag sku få sitta på med henne. Jag väckte henne, och fick reda på att de inte är nån skola idag. Okej. Så vad gör man nu.

Jag blir alltid helt ställd då planer ändras. Nu sitter jag bara här och stirrar. Jag har tre timmar extra. Va fan ska jag med dem till?

Jag har ett problem. Jag kanske sku kunna ta å lösa de nu när jag har överloppstid. Igår köpte jag en scarf. Den e den vackraste scarf jag någonsin har haft i min ägo. Haken är att den luktar rutten fisk. Eller som Lepplaxbon uttryckte sig  "Ha loktar sur f*tto!". De e inge loppiskama så den borde ju inte lukta. Men som jag själv har fått erfara luktar kläder ibland när de kommer till butiken. De kan ha möglat eller va som helst när de ligger i lådor som kommer från Långtbortistan. Dessvärre har de aldrig luktat fisk. Nåja. Nu har jag iaf vädrat den och dränkt den i parfym. Det hjälpte inte. Jag kan inte tvätta den i maskinen, eftersom den har metallpoletter. Så nu blir väl nästa steg att tvätta den för hand. Jag hatar att tvätta för hand! Men va fan. Jag offrar mig å återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0