How was your first time?

Jag använder mig alltid av man.

  • Man blir alltid deprimerad om man sitter inne en dag själv.
  • Man blir gasig i magen av spenatsoppa.
  • Man diskar allt för sällan när man aldrig är hemma.

Fan va töntigt!
(jag vet de e också töntigt med bollarna. men jag blev så kreativ, å nu kan jag inte ändra mig)


Jag sku ju lika bra kunna säga jag. För de e ju ändå de jag menar. Jag vet ju inte hur "man" blir i magen av spenatsoppa. Alltså e de dumt å gå runt å påstå de. De e konstigt för jag stör mig inte på när andra säger man, bara när jag själv gör de, om jag kommer på mig själv vill säga.
Intressant information, jag vet.

Roligt för er tio som fortfarande hittar hit dag ut å dag in. Så e de tyst i två veckor å så äntligen kommer de ett inlägg, med booring bullshit. Såri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0