I`m loving it!

image84

På Klockrike. Vi ställer i ordning inför premiären av Fisches Nachtgesang. Jag stylar.

image85
Fanny och jag var bartenders.

image86
Johnny the Kala blir uppskärd.

image87
Efter premiärvinet såg vi ut såhär.

image88
Snygga beudar i svart-vit.

image89
Party!

image90
Påväg på krapulakaffe. Snickers is the shit å jag ser ut som ett murveldjur. Sweet!

Jag kommer aldrig hem.

(Till historien hör att jag på lördag morgon 6.22 satt mig på tåget till Helsingfors för att överraska min sköna vän Evlin. De funkade utmärkt. Vi hoppade av glädje inför undrande mänskor mitt i Kamppen. The rest is history, eller hur man nu seir. Nu ska jag röka ut genom fönstret och njuta av stunden. Jag sku egentligen vara hemma redan idag, but I`m not going!)

Pusipusi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0