OCD å julen med nyår.

Wow. Känns som att julen har varat en evighet.
Jag har levt i en känslomässig berg och dalbana. Fått reda på saker som skakat mig. Rett ut järnspöken. Fått ett enormt känsloåterfall i fyllan. Bestämt att inte dricka mer. Rökt mycket mindre. Nästan slutat. Tyckt om mina fina. Skrattat, gråtit och kramas.

De finns en del som gärna kunde vara ogjort. Men allt händer "for a reason". Som att lammkötte stövla in på hamburgarrestaurangen ikväll. De va verkligen nåt jag behövde.

Nu ser jag bara framåt. De har vi bestämt. Vi på klockfixargatan. De här året skriver vi historia!

(Nu känns de här lite klämkäckt.
Men va fan. "Laagi bjuder på he..")

Imorgon ska jag mysa med min söta bror!
Puss.

image57

Kommentarer
Postat av: Emma

söta som få!

2008-01-07 @ 20:25:55
URL: http://emmaSD.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0