...

Jag heter: Pamela Ulrika Lindqvist.
Stjärntecken: Vattuman.
Jag kommer från: Jakobstad.
Jag jobbar som: Försäljare och studerande i omvänd ordning, borde de vara iaf.
På fritiden brukar jag: Göra absolut ingenting. Men om nån frågar som jag inte känner säger jag att jag gillar att läsa, träffa vänner och gå på teater på intervjuer kommer de obligatoriska "promenera i naturen" alltid med.
För att stilla mitt dåliga samvete: Borde jag börja plugga, nu efter fem år..
Jag har slutat: Röka, nästan..
och börjat: Dricka rött vin.
Om fem år tror jag att jag: Är 28år gammal heading for 29.
Om jag vann fem miljoner skulle jag:  Ha massor med pengar?
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: Att göra mänskor glada.
Jag hade velat uppfinna: Internet.
Ett pinsamt minne: Vill ni att jag skriver en bok?
Jag blir glad av: Mina vänner å alla fina människor.
Jag blir förbannad om: Jag blir orättvist behandlad.
Jag samlar på: ELLE
Personer jag inte klarar av: Arroganta skitstövlar..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0