Brittan å jag.

Under mina underbara magafarsdagar har jag anammat Brittans fina slarvknut. Den e lika ful och skito som hennes. Lycklig e jag dock över att jag inte på nåt underligt sätt blivit lika fucked up som hon är. Även om jag blev lite down efter jag sett Bs nyårbilder. Konstaterade att jag inte är gjord för att fira nyår. De lyckas alltid skita sig. Kan inte komma på ett enda nyår som jag haft roligt och varit måttligt berusad utan att göra nåt dumt. Borde börja fira de nån annan dag eller åtminstone lämna vinflaskan(orna) tills dagen efter när ingen annan vill supa.

Nåja whatever. Pratade med E idag (my love) hon va så lycklig och tillfreds så jag blev helt tagen. Jag ska om KELA står mig bid fira min födelsedag i Huvudstaden med min två singlar å kolla La Cage å Janne Kubik. Ska bli otroligt roligt. Förra året var jag nykter på Ollis å dansade till Congratulations med M och S. Alla adertonåringar tyckte vi var töntiga. Med all rätt.

Har beställt träningskläder från Ellos idag. Ska ta tag i fläsket direkt jag känner mig fine and dandy igen. Var med S och kollade nya kämppän ikväll också. De kommer att bli skitfint. Å så e de nära mig. Underbart.

Puss å Kram Sean Banan.


1.                        2.                                 3.                        4.

1. Jag med Brittanknut å magafar.
2. Cous å jag i STHLM (måbrabild)
3. Min underbara mamma har spraymålat en gammal järnhylla åt mig i julklapp. Den e min nya älskling. Fatta hur mycke saker den rymmer. Lovely!
4. Regnkappa från Ellos som jag hoppas passar. Tänk va undbart att ha en fin regnkappa!

(va fint jag numrerar å har mig..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0