Olè!

Vi har gjort ansiktsbehandlingar i skolan idag. Jag fick en anti-ageing treatment som pickade å sved å var för jävlig. Men nu e jag hur snygg som helst. Är väldigt överraskade av vilken skillnad de är före och efter. Ole Henriksen är hudvårdskung!

Peer Gynt. Peer Gynt mina damer och herrar, är Wasa Teaters storsatsning i vår. Den har premiär nu på lördag. Jag, mina vänner och bl.a. en bitter kärring var provpublik på den igår. Här snackar vi succè. Jag har aldrig sett en bättre pjäs på Wasa Teater. Den är rolig och överraskande men lyckas ändå förmedla ett viktigt budskap. Guy Rosenholm som spelar huvudrollen som Peer är suverän! Helt klockren. Dessutom e han vacker och vet ni va närpesiska e de nya svarta!

Jag borde sponsras.

Nu ska jag hämta mitt gymkort. ( Nämner inget gym. )

Pusi pusi.

image72
Bilen tagen från WasaTeater.fi Fotogarf: Jyrki Tervo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0