Megafisu.

Jag har storhandlat mat idag för allt för mycket pengar. Gud va de e dyrt. Men de e dom värda. Jag ska fixa middag och tårta åt mamma å pappa på söndag. De blir lax å potatismos. Min specialitet. Ska försöka mig på en tårta också, får se hur det går. De firar silverbröllop så Bembe kommer hit imorgon så vi ska umgås. Antagligen gå på bio och sedan kolla melodifestivalen. Sweet.

Nu ska jag sätta igång med storstädning. Känner mig riktigt peppad. Skönt med en hel dag ledig. Ikväll blir de Doo bop igen för lite skön musik med jobbflickorna.

Bästis har fått jobb. Jag är såå stolt över henne.

Btw. Gå å se Hamlet! Den e bättre än HD:tv. Å billigare, dessutom får man hamppare i pausen.  De finns ögongodis så det räcker och blir över för alla kvinnor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0