Pitt Satan!!!

Ja jag svär i rubriken utan att censurera mig.

NÅN JÄVLA IDIOT HAR STULI MIN CYKEL FRÅN MIN EGEN JÄVLA GÅRD!!!!

!"#¤/()=?=)(/&%¤#"#¤%&/()=)(/&%¤#"!"#¤%&/()=?)(/&%¤#"!"#¤%&/()=)(/&%¤#"!!"#¤%&/()=)(/&%¤#""#¤%&/() å allt va de heter. Helvetes alla jävlar, nu går jag å lägger mig före de hinner hända nå mer crap. Äääääääääääääääääh!!!

Ps. För den som inte vet är jag förbannad när det gäller cyklar. Jag har haft över tio cyklar i mitt liv som alla blivit stulna. Vissa får jag skylla mig själv med. Men nu stod min inte ens ett år gamla cykel på min gård, låst! Satan! Ds.

image104


Kommentarer
Postat av: Linda

är tritonia öppet på lördagar!?
det visste jag inte.. kanske jag också borde satsa på att skriva där då, hemma får jag inte så mycket gjort...

2008-04-12 @ 03:22:08
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0