Morgonstund har guld i mun.

Jag vaknar halv nio.
Känner att halsen är igensvullen. Tänker helvete helvete helvete. Inte den här veckan.
Hinner duscha snabbt, sveper mina piller och bananpulvret i all sin hast. Lomar ut till vägen i blåsten och regnet.
Ida plockar upp mig. Vi kör till skolan.
Min lärare kommer in, ger mig tre papper å säger "Vi ses vecka 18".
Går ut till busshållplatsen. Väntar i regnet och blåsten (andra gången på en timme).
Påvägen hem från stan går jag in via Shell ock köper 300g lakritsblandning. Jag motiverar påsen med mensvärk, huvudvärk, trötthet och att jag ska plugga hela dagen. Halva är redan uppäten och klockan är inte ens hal elva. Undrar vad min läkare sku säga om det här. Fast iofs så sa hon inget om godis, de va bara choklad som var bannlyst. Dessutom var det tydligen viktigt att äta regelbundet, men jag har aldrig förstått var godis kommer in där. För mig blir det före morgongröten, men de e bara en gissning.

Ha en fittigt bra dag!

image100


Kommentarer
Postat av: HannaH

Haha, det var ju elakt. Som sagt, jag tycker det är snygga. Men Pam, du borde gå å kolla din syn ifall du råkar se dåligt ;)

2008-04-07 @ 09:59:52
Postat av: HannaH

En sak till, har du din normala storlek på koftan? Den känns nämligen lite liten (jag tänker dock inte alls ha min fastknäppt), men en storlek för stor gör den ju så oformig å lös... suck

2008-04-07 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0