Nä.

Kom hem från jobbet för en timme sedan. Sitter fortfarande med ytterkläderna på och stirrar på dataskärmen medans jag hör på "Apologize" om å om igen. Jag e lite slö. Sen har jag sjukt överallt. Å huvudvärk (för huvudet räknas inte med i överallt)
Johanna väntar säkert på att jag ska ringa så vi kan gå ut på prommis. Men jag ska äta före det och chansen är ganska liten att jag ska stiga upp och koka en potatis åt mig. Nej jag kan inte äta nåt annat. Min lilla kastrull e skitig, vilket betyder att den måste diskas föra jag kan koka min potät. Jag kommer inte att äta.
Borde gå en sväng via Martinas efter the sex toy stuff. Borde göra skolarbeten. Borde sova. Borde, borde borde.
Idag e de en verkligt dålig dag.
Å jag skyller ALLT på mörkret.
Vem e så jävla dum att de bor i Finland under vinterhalvåret. Inte undra på att hälften av landets befolkning e alkoholiserade.
Jag vill va här med han här. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0