Ja.

(Bloggdjävulen har tagit tag i mig!!)

En potatis, en morot och två ägg senare e jag som en ny mänska. Okej jag tog en panadol också, å så gick jag en sväng med Johanna å snacka skit. Sen va vi å hälsa på Martina en snabbis. De blev ett besök till Makuuni också eftersom min dag hade vari så dålig, men de känns ganska överflödigt nu. Godiset alltså. Va gör man annars vi Makuuni..

"Apologize" har blivit utbytt till Scissor Sisters "I don`t feel like dancing".

"De går bra nu kompis de går bra nu.."

Jag har börja blogga igen för Sanna e i Jeppis å jag har trakassera henne tillräckligt idag. Sist jag ringde henne sa hon, "nu lägger jag på". Jag fatta int hinten. Piip piip piip.

Imorgon e se skole. Jess. Min favorit. Sku ta med mitt dockhuvu. Men eftersom jag har vägra best'älla ett å klippt min doll korthårig för fyra år sen anlitade jag Johanna. Hon ser nästan ut som en docka.

Pjuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0