Underbara älskade..

..Essie nagellack!

Har gjort manikyrer i skolan hela dagen. Jätteroligt med kunddag, har träffat massa skojjiga mänskor.
Dessutom gjorde jag e ny upptäckt. Jag använder oftast nagellack i starka färger, men nu har jag fått en ny Essie favorit. Overnight. Underbar! Alla ljusa färger går ofta mot rosa, men den här går mer mot vitt. Å så glittrar den, men bara lite lite. Sådär så de e fint men inte fjortis. I love it. Ringde H på momangen å beställde med henne från jobbet. Så nu sitter jag med nylackade naglar å myser.

Å när jag ändå e på gång så måste jag tipsa om Apricot cuticle oil bästa ever!!

image41image42image43

Sole Mate                     Overnight               Apricot cuticle oil
Gammal favorit            Ny favorit                Evig favorit


Ikväll Top Model final hos Bästis, nu plugga!
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0