Tankspridaren.

Jag är som bekant dålig på att ta hand om saker. Jag köper massor med grejer hela tiden men lämnar efter mig hälften varenda gång jag går utanför dörren. Detta stör mig sällan, eftersom värdsliga saker inte har så stor betydelse för mig. (Förutom den där gången jag söp bort min burberry halsduk, satan!) Kanske det är därför jag är ett ekonomiskt vrak! Vem vet.

Men iaf. Som min goda vän T brukar påpeka med jämna mellanrum är jag väldigt oförsiktig med diverse kort i min plånbok. Lämnar dem vind för våg och ofta utan uppsikt när ja är ute bland folk (potentiella tjuvar enligt henne).
Idag när jag kom hem från skolan hade jag fått ett brev. Ett vitt kuvert med mitt namn och adress handskriven. Tänkte att de va från nån vän som vill ge mig en hälsning. Men nej. De va mitt studiekort! Mitt busstudiekort från matkahuolto. Visste inte ens om att det var borta. Fan va coolt!

Jag säger ju de, man ska lita på att mänskor e goda. Nu blev min dag mycket soligare. Tack vem de än va!

Nu blir de plugg. Plugg. Plugg. Å städning. Tror jag ska värma mammas hemlagade kåldolmar. Googoo.

Puss å hej!



Kommentarer
Postat av: Sandybell

Oj Elis, du e no kul du!

2007-11-29 @ 15:52:47
Postat av: sandybell 2

Förresten, vad betyder "Permalink"? Jag läser hela tiden fel...

2007-11-29 @ 15:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0