Idolnerver.

Ååh jag har redan ångest över kvällens Idol. Hur ska det här sluta?
Jag vill egentligen inte ens se på skiten! Tänk om Marie försvinner. Då vill jag int till globen nå mer.

Hittade en Idol-blogg. Å citerar:

"Här har juryn varit smarta. Det tar emot att säga det, men Leonard Cohens Hallelujah är en väldigt stark låt (det är Jeff Buckley?s version man minns) som kan få vilken tribaltatuerad bilmekaniker som helst att darra lite på käken och få blanka ögon. Smart. Till och med jag hade kunnat sjunga denna låt inför svenska folket och vrida lite på känslokranen. Jag köper inte det här. Ni blir lurade! Era blödiga tölpar."

(sagt om Amanda)

FAN!!

Varför fick inte Marie bra låtar?!?!

Nåja, sålänge Andreas försvinner är jag nöjd. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0