yingyong.

det betyder ungefär drink på kinesiska. och på tal om drink måste jag rekommendera min bra-för-magen-smoothie.
den är underbart god och utan tillsatt socker ;)

lite banan
lite mer frysta hallon
lite frysta blåbär
passligt med naturell A-yoghurt


(och om man vill, lite solrosfrön. där får man välja men
alla andra ingredienser måste man ha)

så mixar men ihop de. jag mixar min i en plastkanna från Erkin halli med min super stavmixer från Ellos.
det är bäst för smaklökarna om man tar bären direkt från frysen. då blir det mer som en efterätt. nam.

jag brukar äta med soppsked. men de väljer du själv. de och solrosfröna.

image4

såhär söt blir man om man dricker min smoothie. <3



Kommentarer
Postat av: Jenna

oh, äntligen har du tagit förnuftet till fånga o startat blogg.
nu ligger du på min favorit-lista så nu jävlar får du blogga! :)
Var förbi jobbet ditt i måndags men inte var du där... :(
Next time.

2007-06-14 @ 22:47:57
URL: http://www.lifeofladyj.blogg.se
Postat av: Päm

i promise! jag va sjukskriven på måndag. låg hemma med magkramper. så de va lite dålig timing. men nästa gång kan vi ha dubbelskoj!

2007-06-15 @ 10:22:29
URL: http://cantwin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0