Wo jue de ni hen ke ai.

= jag tycker du är söt.

idag är det en glädjens dag! jag firar att min första vecka som ickerökare är avklarad. det känns nästa dumt att jag tycker jag är duktig, för det har inte varit värst svårt. jag har varit arg och frustrerad ständigt, men det är ganska normalt för mig. prövningarnas tid väntar på midsommarafton, men de ska jag nog kirra.

ha funtsa lite på vad jag ska käk på midsommar. sku vila ha nå roligt. int biff å sallad med batong som jag alltid äter. de e så svårt när jag int är så duktig på mat. igår åt jag mat från Ballo. (haha Ballo). de va smaskens. falafel bollar med sötsur sås. naajs.

fick just reda på att my cous kommer hem till mommos fest. underbart! hon e väl liiti lääsch. jag missar tre fester som jag verkligen vill på den helgen för att vi ska fir mommo. men hon fyller ju bara en gång 80..

tack å hej.



min släkt. min cous. min mommo.

Kommentarer
Postat av: Susanna

De där brillorna hade jag förträngt! Undrar varför? Dom matchade ju inte precis min hallonröda H&M-blåsa designad av Viktor och Rolf. Höhö.

2007-06-21 @ 11:08:39
URL: http://susannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0