sillburken.

den gör mig så glad. sill är nämligen det äckligaste jag vet. därför är det på nåt sätt kul att ha en sillburk utan sill. det är som att ha en barbiebil utan barbie. det är det ultimata hånet mot sillen. if u know what I am saying..
här kommer en bild på min sillburk och mitt heimlaga hörnbord med lila läder. i soppskälen e de tyrnimarja soppa blåbär och hallon, så int ni får för er nå. (den som vill kan zooma in min räkning på väggen, sen är det fritt fram att betala efter bästa förmåga) tack!

image30

jag e sjukskriven. kommer att vara i Jakobstad till nästa onsdag. så när jag blir bättre, vilket jag kommer att bli så kan vi ju kramas lite. ni som e i J alltså. (va skönt med bloggen när man får förkorta allt.) I like!
jag läste "the secret" igår när jag låg och kved. om jag sku ha tagi till mig innehållet sku jag int just ha sagt att jag kved. (egentligen vet jag int va de betyder, men de låter bra)
kolla just upp vad de betyder. å de va nog inte det jag menade. men jag tycker det passar in, om man inte tänker på betydelsen. så de får stå kvar..

iaf stod det om en man som hade fått tre månader kvar att leva. han hyrde alla komedier han kunde komma på och satt och skratta i nån månad. å sådär bara så blev han frisk.
jag ska så se film idag! (jag e int dödsjuk)

oj, jag visst int att justin va såhär het.

ja och nu när jag kan länka. (kanske ni har märkt att jag e lite "länkand åv me") så ska jag ge er sidan med mumintrycket och dom andra skojjiga. enjoy!

Kommentarer
Postat av: Jenna

no shit att du kan länka nu. ;)

2007-06-26 @ 18:11:48
URL: http://www.lifeofladyj.blogg.se
Postat av: Päm

jag vet. jag e såå skilled!

2007-06-26 @ 21:01:47
Postat av: Susanna

Ditt hörn är gulligt!

2007-06-27 @ 10:20:44
URL: http://susannamaria.blogg.se
Postat av: Hänkki

morjens ela.
hur är det? allt bra?
/hänkki -your friend :)

2007-06-27 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0