Bu xing. Dao san shi wu sui zai zhao dui xiang ba.

= no, you may not date until you are thirty-five.

en lista, jee. knycker den av cous som har knyckt den av jen. å nä jag kan int länka. nån borde lära mig. (jenna..) ;)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Guud va trött jag e!
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
19,70?  å that`s about it. lön på måndag!
3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest!
4. Favoritplanet?
jorden.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Pia Fin.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
nokia tune på femman..
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
en svart pösig t-paita. (booring)
8. Sätter du etiketter på dig själv?
nej sånt limmar man ju på syltburkar. (jaja, haha)
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
jag e barfota. essie nagellack. färg: exposure.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
ljusrosa.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
satt hos böjjis å såg american idol och drack te.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
ring om du inte sover...
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
jag har ett Sale 150m bort..
14. Vilket uttryck använder du mest?
jävla het.
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
till cous på bloggen.
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
jag tror de va kladden.
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
inga.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
inge.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
20. då av man unstoppable. nu har jag bara stannat,
20. Din värsta fiende?
oj.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en kille med en massa fimpar intyngda i hjärtat. (jag psykar mig själv)
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Nu ska du fa i duschen hej då, till pappa på telefon. (alltså han had vari å spela fotis å jag säger int så där nå ofta..)
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
penga penga.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
nä.
25. Senaste låten du lyssnade på?
The Killers - Bling (confession of a king)


Kommentarer
Postat av: Jenna

how to länk:
markera texten du vill ska vara "klickbar."
klicka sen på ikonen som liknar en 8 som ligger ner (finns ovanför där du skriver inläggen), en popup rutan infinner sig. Skriv ner adressen du vill länka till i översta rutan och...tadaaa! :)

2007-06-21 @ 09:54:59
URL: http://www.lifeofladyj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0