solen skiner.

de e underbart väder ute. å jag har haft en underbar kväll. slutade kl. 19, mötte upp med moster å cous å så for vi till rosso och käka. tagliatelle med getost å soltorkade tomater, mums. cous åt rödbetor. de tycker hon e gott. men då e hon ju uppväxt med 4H..
jag å moster fortsatte efter maten och tog oss en trip till Berny`s i Replot. underbart! de va så fint.
träffade en söt hund som sov i tamburen.
nu ska jag duscha å så sängen. ska upp till åtta imorgon, inte min favorit tid.

började läsa fjodor dostojevskijs "idioten" igår. läste kanske tio sidor å nu e jag helt fast. härlit. nu har jag nåt att göra på semestern.

image36

min telefon har int så bra kamera. men ni get the picture. höhö. de va fiiint!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Löööv your jeans!

2007-07-13 @ 12:34:28
URL: http://susannamaria.blogg.se
Postat av: Martina

What a nice picture :)

2007-07-15 @ 13:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0