holiday.

if u need a holiday. Wuhuu wuhuu.
min första betalda semester ever börjar, den har börjat, för tjugo minuter sen.

idag hade jag för första gången på länge jeppis-ångest. åååh. vilken bondhåla de e. jag brukar int ha nå problem att vara här. men jag tror jag har semesterstress. jag vill att varje dag ska vara skitkul å jag ska få träffa nya intressanta mänskor å flirta med söta pojkar.
lite av en omöjlighet känns det som. man vet vem alla är från förr. hela deras livshistoria från dag noll till dagsdatum. dessutom vet man vem de hänger med, vilken "förort" de kommer ifrån och att de en gång i tonåren sket ner sig p en fest. hur sexigt e de liksom?

så nu har jag och min söta bror (11 år) bestämt oss för att ta tåget till Tammerfors. han vill till Särkäniemi, jag vill bort. en utmärkt kombination. dessutom lovade mamma betala hotellet om vi e två nätter för hon hade nån kupong. enda baksidan med hela grejen är att mamma ska jobba imorgon. alltså hon kan int fixa hotellet åt oss. hennes kupong innebär att vi måste sitta på föreläsning med en tant som kommer att försöka sälja en lägenhet åt oss. tåget far 9:28 imorgon. vi har inte nåt hotell, inte packat en enda sak och här sitter jag och försöker förstå mig på facebooks alla funktioner. way to go! men jag tror på "the law of attraction". ser mig själv på hotellet imorgon.

annars var det en ganska skön kväll. förutom att jag med all säkerhet kommer att ha blåskatarr imorgon. hade inte vett att sätta på mig ett par leggings imorse. tänkte trotsa skitvädret. bra där.
jag har sett harry potter med bembe. skitbra enligt mig, sämsta filmen nångång enligt honom. men då e jag ju lite svag för harrys rödhårige vän. jaa jaa, men han e 18.
sen övertalade jag ina att inte se Die hard 4. jag menar. va fan! hon å jag å nätti gick å lyssna på Pappas eget band i skolparken. de va nice! svinkul att ina har varit hemma i helgen. hon e söt.

nää nu ska jag dra mig. om de ska bli nå reiso imorgon. puss å bananas.

image38
pappas eget band.

Kommentarer
Postat av: Martina

ROOOLIGT att träffa dej idag Ela :) Du är så snygg!! ;) KRAM!

2007-07-21 @ 19:49:19
Postat av: Ann-Pann

Häj Pamela! Va fint foto du har av familjen några inlägg tidigare. Det verkar som en helt annan livstid när vi bodde mitt emot varandra och du gärna ville sköta mina små barn:) Du ritade och skrev så fina kort! Jag såg på dem för en tid sedan:) Ha d gott och ha en superskön semester!

2007-07-25 @ 10:34:31
Postat av: Martina

Ela, har du nån msn?! :)

2007-07-30 @ 19:14:04
URL: http://tina.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0