chocolate

heter min nya phone!
den e skitmysig. å cool. å pink. off course. dessutom köpte jag den av en het gigantti pojke vars namn var Robin. jag e helnöjd.  vi gillar varandra, telefonen å jag.

nu måste jag propsa lite för den nya klädbutiken i jakobstad. ni som ännu inte har vågat er in. GÅ!  jag va enormt imponerad. fick med mig hem en söt koola anna topp (min va vit) å ett halsband. dessutom jobbar zöui där. hon e het å trevlig.

lite bilder från veckan å veckan före de..


bembe en stor         la familia                    jag å cous
tårtbit!

idag va jag å hämta biljetter till maarit å lisa. jee. ska bli skojsigt!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Du MÅSTE skaffa facebook. Visst? :D

2007-07-10 @ 10:31:04
URL: http://susannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0