Jul nu!!!

Idag e de en riktigt dålig dag.

1. Jag drömde om en kille som har spökat i mitt huvud nu i några hundra år. Jag e väl frisk. Vakna å så va den dagen förstörd.

2. Sov i tolv timmar men var ändå helt slut när jag vaknade.

3. Kom till jobbet. Trodde jag skulle få en migrän attack. Kunde knappt lyfta blicken före de sa BOOOOOM i mitt huvud. Tog två panadol och konstaterade att de kom från nacken. Nu har de snurrat i huvudet hela dan.

4. En kund kom 17:10 till kassan när jag stod där å va sur som en citron. Hon började försiktigt fråga när vi egentligen stänger. Jag va väl så sur att hon trodde vi  hade stängt redan. Då konstatera jag att jag har blivit bitter!
Jag hatar bittra mänskor. Om de finns något jag avskyr mest i hela världen är det bitterhet. Å nu e jag själv en bitterfitta! Tack!

6. Ringer Bästis efter ja slutat för att få höra allt skvaller från igår. Då e hon inte hemma och har lite akku. Så nu måsta jag vänta tills imorgon. Fan.

7. Ringer mamma eftersom jag e pank å inte har nån mat hemma. Hon är på konsert!! Nu vet jag inte när hon kommer hem. Please feed me!!!

8. Har en fittig tent på tisdag och jobbar imorgon. Mitt tentmaterial har jag på mailen. Vilken betyder att jag inte kommer att orka läsa nåt.

9. Bästis å K har TV kväll/skvallerkväll och jag sitter hemma och ska plugga.

Aj nu sa de BOOOOM igen.

Imorgon e de kanske en annan dag,
Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0