Hallelujaaah!!

Har just pratat med min bästis i telefon. Hon e min klippa! Å dessutom e  hon vackrast i världen.
Imorgon ska hon å jag å 38 andra åka buss till Idol finalen. Vi har inhandlat stuff till vår "Marie e bäst" plakat idag. De blir rosa med glitterrosetter på.
Vi kommer att vara överexalterade, njuta som bara fan å dansa. De vet jag. För de gör vi alltid. Vi synkar som ingen annan å e alltid på samma nivå. Hon e underbar att uppleva saker med.
Dessutom ska vi spendera fredagen med Cous. Hon är wonderful också. Kanske har nåt med våra blodsband att göra.. Vi ska äta buffè å shoppa skor.

Jag e just hemkommen från firmajulfest. 40 kärringar å 2 karar. Ljudnivån va hög. Som i ett hönshus ungefär. Men helt okej. Äcklig mat å många drinkbiljetter. Jag va med i en frågesport och vann ett presentkort, inte min förtjänst dock. Alltid roligt med intelligenta arbetskamrater.


Anna å Johanna      Förrätten, inget      Heidi e söt och smart!
mina favvisar!          att hänga i
                                   julgranen! 


Nu ska jag natta mig. Jocki kommer hit imorgon och färgar/klipper mitt hår före avfärd. Han vägrar låta mig fara till STHLM med utväxt. I love him. Kanske inte i morgon kl.9.oo, men alla andra gånger.

Hej dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0